COVERIT 
רשתות צל ופרוייקטים מיוחדים

ארצנו התברכה בימי שמש רבים בהם נעים לצאת החוצה ולבלות מחוץ לבית באויר הפתוח. עם זאת, השמש, לצד תרומתה לבריאותנו, טומנת בחובה גם נזקים הנגרמים מחשיפה ממושכת ללא הגנה. רשתות צל הן פתרון נהדר להפחתת נזקי השמש. ניתן לראות רשתות צל במקומות רבים המתוחזקים בידי רשויות מקומיות כמו פארקים, גני שעשועים, גני ילדים ובתי ספר. רשתות הצללה אלה פרושות מעל פני שטח רחב ובכך מאפשרות סינון קרינת השמש בשטח גדול. כך רבים יכולים להנות מתרומתה של הצללה.

רשתות צל גם לחקלאות
לא רק בני אדם נהנים מפרישת רשת צל. גם בעלי חיים וצמחים נהנים מכך. במיוחד במקומות המרכזים בעלי חיים רבים כמו ברפתות ולולים אשר בהם גם לא מתאפשרת התקנת מערכת מיזוג אויר, רשת הצללה היא פתרון מצוין. במיוחד יעילה רשת צל בעלת צבע כהה. ככל שהצבע כהה יותר כך נבלעות קרני השמש באריג הצללה. גם צמחים רבים רגישים לעודף שמש. פרישת רשת הצללה מעל מטעים ומקומות גידול של צמחים הרגישים לשמש ישירה וחזקה תאפשר את גידולם בכל מקום.

רשתות במגוון צורות וטכניקות
אם בעבר רשתות הצללה נראו כשק ברזנט שמישהו הניח, היום ישנם פתרונות רבים של הצללה המאפשרים להתמודד גם עם שטחים מאתגרים מבחינת המבנה שלהם כמו משטחים בעלי שיפוע או משטחים גדולים וחשופים. הרשת מתוחה באמצעות טבעות מתכת עמידות, בעלת מבנה של מפרש, שמשיה או אוהל וכך ניתן להתמודד באמצעותה עם כל שטח, גדול משופע ככל שיהיה. מעבר להגנה מפני השמש, הרשתות יכולות ליצור אזור משנה בתוך משטח גדול יותר וכך לחלק שטח גדול למספר אזורים המיועדים למטרות שונות. בנוסף, אם מעוניינים בחודשי החורף להסיר את הרשת ולהתקינה עם בוא הקיץ מחדש ניתן לעשות זאת בקלות, אם כי רשתות חזקות המיוצרות בטכנולוגיה חדישה הן עמידות בכל תנאי מזג אויר.

צורות ודמויות:
בקאבריט ניתן להשיג הצללות מעוצבות עם צורות ודמויות שמתאימות במיוחד לגני ילדים.

אהבתם שתפו עם חברים!

Share on facebook
פייסבוק
Share on email
דוא"ל
Share on whatsapp
וואטסאפ

שירות לקוחות

מלא\י את הפרטים הבאים ונשוב בהקדם



    דילוג לתוכן