COVERIT 
פתרונות הצללה מותאמים אישית

בארצנו החמה ומלאת השמש מערכות הצללה וקירוי הם צורך בסיסי מאוד, במיוחד בחודשי הקיץ. לכן, אין זה פלא כי ישנה התקדמות רבה בייצור ופיתוח בתחום ההצללה. אם בעבר מערכות הצללה הסתכמו ברשתות פשוטות, אשר סיננו את קרני השמש ברמה בינונית וגם הספיקו לשטחים קטנים בלבד היום אין זה כך. תחום הצללה וקירוי עבר, כאמור, פיתוח מדהים. ניתן למצוא מערכות הצללה בשלל גדלים, צורות, טכניקות, וצבעים.

אוהלים
מוצרי הצללה פופולאריים במיוחד הם האוהלים. אוהלים מספקים אזור מוצל וקריר וניתן להשתמש בהם גם באירועים אלגנטיים כמו חתונות או אירוע פורמלי הנערך בחוץ. אוהלים משמשים גם לפרסום, להתמקמות כוחות ביטחון והצלה באירוע המוני ועוד. הם מספקים מראה אלגנטי ומעניין יחד עם הצללה וקירוי אפקטיביים.

רשתות בשלל צורות
מערכות הצללה נוספות אותן ניתן לראות בשטחים פתוחים רבים כמו פארקים, גנים ציבוריים, בתי ספר, גני ילדים ועוד הן רשתות צל. היום ישנן מגוון טכניקות ייצור של מערכות הצללה על מנת לספק הצללה וקירוי טובים גם בשטחים אלה. טכניקות מיוחדות כמו שיטת הממבראנה, שיטת הספיידר, מפרשי צל ועוד יוצרות מוצרי הצללה המתמודדים גם עם תנאי שטח מאתגרים כמו אזור גדול במיוחד או אזור בעל שיפוע. כל פתרונות ההצללה מיוצרים היום מחומרים עמידים מפני פגעי השמש ותנאי מזג האויר בכלל ומחזיקים שנים. כך, ניתן לבלות מחוץ לבית ולהנות גם בחודשי הקיץ החמים.

הנכם מוזמנים לפנות למחלקת התכנון והפיתוח שלנו על מנת שזו תוכל לדאוג לתת מענה מלא ומדויק לצורך הקיים אצלכם. אנו מתמחים במתן פתרונות מותאמים אישית לגופים שונים וליחידים. מוזמנים לדבר איתנו בטלפון

אהבתם שתפו עם חברים!

Share on facebook
פייסבוק
Share on email
דוא"ל
Share on whatsapp
וואטסאפ

שירות לקוחות

מלא\י את הפרטים הבאים ונשוב בהקדם



    דילוג לתוכן